21 Aralık 2012 Cuma

Big Baker


Günlerdir yazacağım yazamıyorum. 
Şimdi böyle bir giriş yapınca, çok çok beğendiğim bir yerden bahsedeceğimi sanmayın. 
Bahçelievler, 2. Cadde'deki Big Baker'ın önünden her geçişimde, hoş ambiyansına aldanarak bir gün gideyim de şurada yemek yiyeyim diye içimden geçirirdim.
İki hafta önce bir konferans arasında arkadaşlarla birlikte haydi bir deneyelim diyerek nihayet soluğu Big Baker'da aldık.


Hoş bir ortama sahip olan Big Baker, benim anladığım üzere burger ağırlıklı bir bistro.
Menüsünü çok ayrıntılı inceleme fırsatı bulamasam da, aldığım duyumlara göre müşterilerine İtalyan mutfağından da tatlar sunuyorlar.
Ağırlıklı bir burger konsepti hissettiğim için, hiç tereddütsüz bir cheese burger istedim. Yanındaki patates kızartması ve masada yer alan çeşit çeşit sos için bulunan ufak kapla tepsi içerisindeki sunumları oldukça hoş.



Görüntü böyle güzel, fakat iş bu kocaman burgerleri yemeye gelince işte bu konuda çok mustaribim.
Hem ekmeği hem de etiyle çok fazla olması sebebiyle, ben bu burgerleri yemekte çok zorlandım. Sürekli akan sosları ve ağzımı silmekten yediğimden de bir tat alamadım maalesef.
Belki ben bu tarz yemekleri çok fazla sevmediğimden yani bu işin pek ustası olmadığımdan zorluk yaşamış ve yemek yeme keyfimi eziyete dönüştürmüş olabilirim.
Eminim ki, burger çılgınları hiç zorlanmadan büyük bir iştah ve zevkle mideye indireceklerdir bu koca burgerleri.
Tamamen kötü bir fikir beyan etmeden önce bir dahaki sefere başka bir lezzetin tadına bakıp ondan sonra mekan hakkında iyi ya da kötü  bir karara varmak istiyorum.
Ama yine de, lezzetiyle birbirine uyuşmayan insanı yanıltabilecek hoş bir ortamı olduğunu düşünüyorum.
Benim gibi, hamburgerle çok arası olmayan okurlarıma başka bir seçimde bulunmalarını tavsiye ediyor, o da bir şey mi ben bunun iki katlısını bir ısırışta mideye indiririm diyen okurlarımın karşısında da saygıyla eğilerek hepinize afiyetler diliyorum.
İştahınızı her daim açık olsun efendim...

8 yorum:

  1. Ben de böyle koca bir hamburgeri kese kese yemiştim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anca öyle yenir zaten yoksa her yer batıyor :)

      Sil
  2. Yine kağıt varmış en azından, bazı yerlerde iki üç katlıların yanında çatal bıçak geliyor, onları nasıl yiyorlar bilemiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de hiç bilmiyorum vallahi :)

      Sil
  3. Kent Park'ta Las Chicas da oğlumun tavsiyesi üzerine kızım ve ben öyle bir burger yemeye çalışmıştık:)) Nasıl güzel bir burgeri nasıl işkence çeke çeke yemiştik ama:(((((Oğlum o sırada evdeydi. Eve paket yaptırın bana da getirin demişti. Ona paket yaptırdık. Sıcak sıcak yiyemedi ama en azından yerken evde rahat yediği için bizim gibi işkence çekmemişti. Kızımla bilseydik bizde eve paket yaptırırdık demiştik:))olsun ama yine gittiğimde o nefis burgerden yiyeceğim. Yemek için varız sanki:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizi çok iyi anlıyorum ama dediğiniz gibi yemek için varız hiçbir zorluk yıldıramaz insanoğlunu :)

      Sil
  4. Burger yerine katmeri tercih ederim doğrusu. Kendi kültürümüzün yiyecekleri daha çok ilgimi çekiyor benim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...