14 Aralık 2012 Cuma

Günün Kartpostalları


Bir Postcrossing kullanıcısı olarak çok özel bir anlamı olmadığı sürece kendim için pek kartpostal almam. Aldığım kartpostalların hepsini başka başka yerlerdeki hiç tanımadığım kartpostal tutkunları için yazar ve postalarım.
Bir kutuda bana gelen kartpostallar, diğer bir kutuda ise gönderilmeyi bekleyen kartpostallar kitaplığımı süsler. Fakat bu sıralar, gönderilecek kartpostallarımın sayısı epeyce azalmış. Önümde de büyük bir istekle katıldığım sevgili Banu'nun yeni yıl kartpostallaşma etkinliği olduğu için bugün gittim ve yeni kartpostallar aldım.
Şimdi bu hafta sonu oturulup hepsi birer birer iyi dileklerimle süslenecek ve ardından sahiplerine ulaştırılmayı beklemeye koyulacaklar.
Bana gelecek olan kartpostalları da sabırsızlıkla beklediğimi belirtmeden geçemeyeceğim.
Tüm kartpostal sevenlere ve herkese mutlu bir hafta sonu dilerim...

13 yorum:

  1. kartpostallara bayılırımm!

    YanıtlaSil
  2. Bir ara biriktiriyordum,hatta güzel bulduklarimi kendim icin aliyordum.Bir yerlerde duruyor olmalilar.Ben de beklerim,sevgiyle ve dostca kalin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkarıp baksanız ne nostaljidir şimdi onlar :)

      Sil
  3. Bir ara üye olmustum bende ama üşendim sonra. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman üşenmemenizi diliyorum :)

      Sil
  4. Postcrossing gercekten keyifli bunun icin tesekkur borclutum sana gretacim. Bu arada nerden aliyorsun kartlari ben gecen gūn ptt de gordum aldim ama pek bulamiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek donkisotcum rica ederim :) evet pttnin yeni yıl kartları çıktı ama ben pek sevmiyorum onları ve yine evet maalesef kartpostal bulmak çok zor artık neredeyse hiçbir kırtasiye satmıyor
      ben bu kartları evime yakın eski bir kırtasiyeden alıyorum, hepsi çok eskiden kalma

      Sil
  5. Ben kartpostalları çok severim aslında, eskiden birirktirirdim, biriktirdiğim tek şey değil tabi, çöpçü kıvamına geldiğimi farkettiğimde ev değiştirme bahanesiyle birçok şeyden kurtulmuştum bunların arasında maalesef yazılmamış kartpostallar da vardı. Hala içim yanar aklıma geldikçe. Şimdilerde biriktirmek istesemde bulmakta zorlanıyorum.

    Postcrossing bu özlemimi giderecek :)

    Kartpostal için şimdiden teşekkürler hepsi harika görünüyor. Ben de senin için hazırladım, henüz postaya veremedim hiçbirini...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazık olmuş kartpostallara :( ne yazık ki artık çok nadir yerlerde bulunuyor ama dediğiniz gibi postcrossing sayesinde tekrar birikirler hem de dünyanın farklı yerlerinden farklı el yazılarıyla süslenmiş olarak :)
      ben de henüz vermedim tam yeni yıla gelsin istiyorum, ben de şimdiden çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. çok hoş bişi senin bu alışkanlığın yaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili deeptone :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...