30 Aralık 2012 Pazar

Her Mevsim Sanat

Herkese merhabalar. Çok ani gelişen bir sergi sebebiyle, hafta sonu yine yollara düştüm ve bu sefer soluğu Bolu'da aldım. Geçen hafta haberini aldığımız ve bir hafta içinde apar topar bir şekilde hazırlandığımız sergimizin açılışını cumartesi günü gerçekleştik. Sergimiz, hocamız Mustafa Aladağ'ın resimleri ve benim de aralarında bulunduğum  atölyemizin öğrencilerinin resimlerinden oluşuyor. Sizlerin beğenisine sunduğumuz resimlerimizi, 6 Ocak tarihine kadar Highway Alışveriş Merkezi'nde görebilirsiniz.
















Pazar günü ise hocam, ben ve bir diğer atölye arkadaşımızla birlikte canlı performans gerçekleştirerek herkesin karşısında üç saat içinde aşağıda görmüş olduğunuz resimleri yaptık.






Bu benim ilk canlı performansımdı. Çokça heyecan doluydum ama resmi yaptıkça etrafımda beni izleyen insanların varlığını unuttum ve heyecanımı bir kenara bıraktım. Ilık renklerle bezenmiş gelincikler benim eserim, umarım beğenmişinizdir.
Hem sergiye hem de canlı performansa olan ilgi oldukça fazlaydı, herkese çok teşekkür ediyoruz.
Ve buradan tüm Bolulular'ı ve yolu Highway'den geçen herkesi sergimizi gezmeye davet ediyoruz.
Nasıl olsa, her mevsim sanat...

2 yorum:

  1. :) mutlu yıllar bu yıl da güzel resimler yapman dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sana da mutlu yıllar :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...