28 Aralık 2012 Cuma

Yeni Yıl Kartlarım


Günlerdir beni karşılayan posta kutumdaki mutluluklar...
 Her biri farklı yerlerden, hiç tanımadığım kişilerden...
İyi dileklerle süslenip bana yollanan ve sevgi kokan...
Güzellikleriyle beni kendilerine hayran bırakan kartlar...

Yeni yıl kartpostallaşması etkinliği kapsamında bana yollamış olduğunuz bu güzel kartlar için hepinize çok teşekkür ediyorum. O yılbaşı ağacına da ayrıca bayıldığımı belirtmeden geçemeyeceğim.
Herkese mutlu kartpostallaşmalar 
:)

6 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel, blog olayını bu yüzden çok seviyorum işte :) mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle size katılıyorum :) mutlu yıllar!

      Sil
  2. harika görünüyorlar gretaa :)

    YanıtlaSil
  3. Ağacı beyenmene sevindim, şaşkın ben ismimi yazmayı unutmuşum da tüm kartpostallara Banu bilgilendirme maili attı sağolsun :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben blogunuzda ağacı görünce anladım ama :) tekrar teşekkür ederim hem emeğiniz hem de güzel dilekleriniz için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...