8 Aralık 2012 Cumartesi

Mutluluk Asla Yalnız Gelmez


Uzun zamandır sinemaya gitmiyordum. Sinemadan ziyade tiyatroyu seven bir insan olsam da sinemada film izlemek de her zaman zevkli olmuştur benim için hele bir de film güzelse değmeyin keyfime...
Geçen hafta sonu haydi bir film izleyelim dedik ve soluğu sinemada aldık. Seçimimizi de Mutluluk Asla Yalnız Gelmez filminden yana kulandık.



Film tam da sevgilinizle birlikte izleyeceğiniz, boş bir pazar gününü keyifli hale getirecek, hoş bir romantik komedi filmi.
Bu tarz filmlerden çok bir beklentiniz olmaz, kafanızı yormaz ve güzel vakit geçirmenizi sağlar ama kötü olursa gerçekten izlenilesi olmaz ve hiç zevk vermez.
Bu film ise, tüm sahneleriyle o kadar keyifli ki güzel vakit geçireceğinizi garanti edebilirim.


Ufaktan filmin konusundan bahsetmem gerekirse; filmimiz, sadece anın tadını çıkarma felsefesini benimsemiş, geceleri bir kulüpte çalan, henüz büyümemiş, çapkın bir piyanistle bu kişiliğe tamamen zıt olan üç çocuk sahibi, iki eski kocalı, kariyer sahibi, sorumluluklarının bilincinde olgun bir kadının tüm bu farklılıklara rağmen yaşadıkları aşkı anlatıyor. 


Hayatı umursamayan, zora gelemeyen bir adamın böyle bir kadın ve onun çocuklarıyla bir hayat yaşaması zor gibi gözükse de tahmin edebileceğiniz gibi olaylar çok güzel ilerliyor ve mutlu bir aile tablosu çıkıyor ortaya.


Tabii eski koca ve yakın arkadaş faktörleriyle de hikayeye bir heyecan geliyor ve bu tutkulu çiftin aşkları sınanıyor. Ama kazanan aşk oluyor.


Yakışıklı piyanistin parmaklarından süzülen melodilerle, kadın karakterin muhteşem güzelliği ve Fransız yapımı filmin Paris esintilerini izleyiciye hissettirmesiyle yüzünüzü güldüren, kalbinize dokunan hoş anlar çıkıyor ortaya.

Mutluluğun asla yalnız gelmediğini çok tatlı bir şekilde anlatan bu filmi biz çok sevdik ve izlerken çok keyif aldık.

Siz de, plansız bir pazar gününüzü keyifli hale getirmek isterseniz tercihinizi bu filmden yana kullanabilirsiniz.
Hepinize iyi seyirler dileyerek fragmanıyla baş başa bırakıyorum sizleri...





3 yorum:

  1. Anlattığın kadarıyla güzel bir filme benziyor Greta'mm, izlemek istiyorum ben de :)
    Bu arada başrol oyuncusu kadının saç modelini pek severim, yani kakülü :) Yaptırsam mı diyorum ben de ama sonra her seferinde vazgeçiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım benim gibi sen de beğenirsin sevgili Düş Kızı :)
      kahkül de eminim yakışacaktır sana, güzele ne yakışmaz :)

      Sil
    2. Hii <:)))) Utandırma beni Greta'mm, çok çok teşekkürler :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...