10 Ocak 2013 Perşembe

2012'de İzlediğim Oyunlar


2012 değerlendirmelerime tiyatrolarla devam ediyorum. Bakalım geride bıraktığımız yıl içerisinde hangi oyunları izlemişim, en çok hangilerini beğenmişim, en çok hangi oyunda sıkılmışım ve daha da dahası :)
  1. Hüzzam
  2. Barış
  3. Narnia Günlükleri
  4. Ramazan'la Cülide
  5. Gizler Çarşısı
  6. Rab Şeytana Dedi Ki
  7. Şimdi Olmaz Sevgilim
  8. George Dandin
  9. Kontrabas
  10. Açık Aile
  11. Kırmızı
  12. Soğuk Bir Berlin Gecesi
  13. Venedik Taciri
  14. 33 Varyasyon
  15. Fosforlu Cevriye
  16. Euridice'nin Elleri
  17. Mirasçılar
  18. Ben Ödüyorum
  19. Dolores Claiborne

Evet, sevgili okurlarım 2012'de sırasıyla bu 19 oyunu izlemişim.
Ve gelelim ayrıntılara:
En çok beğendiklerim; Gizler Çarşısı, Soğuk Bir Berlin Gecesi, Dolores Claiborne, Narina Günlükleri
En az beğendiklerim; Ramazan'la Cülide, George Dandin
Birden fazla izlediklerim; Barış, Fosforlu Cevriye
Bir kez daha izlemek istediklerim; Soğuk Bir Berlin Gecesi, Dolores Claiborne
Bir kez daha izlemeseydim de olurdu dediğim; Barış
Turne kapsamında izlediklerim; Açık Aile, Kırmızı, Mirasçılar
Başka şehirde izlediğim; Şimdi Olmaz Sevgilim (Eskişehir)
Devlet Tiyatroları dışında izlediğim; Ramazan'la Cülide, Şimdi Olmaz Sevgilim, Açık Aile,

Daha da ayrıntı isterseniz, oyun isimlerinin üzerine tıklayıp yorumlarımı okuyabilirsiniz.

2013'te daha güzel ve daha çok oyun izlemeyi temenni ederek herkese tiyatro dolu günler dilerim... 

10 yorum:

  1. Kıskandım. :))) Bu sene umarım ben de giderim sizin gibi sık sık. Teşvik edici bu yazı için teşekkürler. İ)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazım amacına ulaştı diyebiliriz o zaman :) umarım sık sık gidersiniz, şimdiden iyi seyirler :)

      Sil
  2. gretacım maşallah diyeyim nazar değmesin :)
    Rab şeytana dedi ki 'yi izlemek istedim bende ama kısmet olmadı bu yıl sezonda mı bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim donkişotcum :)
      bu sezon oynamıyor bildiğim kadarıyla ama önümüzdeki aylarda programa eklenir belki :)

      Sil
  3. ve mesut insanlar fotoğrafhanesi şiddetle tavsiye edilir!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç duymamıştım derhal bakacağım :)

      Sil
  4. Vaaay Greta'mm, sana nasıl imrenip, kendime ise nasıl kızdığımı anlatamam :))
    Ne güzel böyle tiyatro sever biriyle tanışıyor olmam :)
    Ahh bir de aynı şehirlerde oturuyor olsaydık var yaa, oooof ki ne of diyorummm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum Düş Kızı'mm
      biliyorsun bir yarım İstanbul'da, belki bir gün ben de tamamen oralı olurum o zaman da of ki ne of olur :)))

      Sil
  5. Ben de her oyuna gittiğimde kitapçıklardan mutlaka alırım, çok güzel oyunlar ve çok güzel koleksiyon..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alışkanlık işte ben de vazgeçemiyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...