25 Ocak 2013 Cuma

Daha daha...


Herkese merhaba. Uzun süredir sesim soluğum çıkmıyor. Malum final haftası. Nihayet bugün geride kaldı. Ben de hemen koştum buraya. Doğruyu söylemek gerekirse final haftası filan bahane. Hiç mi hiç istemedi canım yazmak. 
Beni bekleyen bir buçuk aylık tatile gülen gözlerle merhaba demem gerekirken bir türlü kendimi tam olarak rahat hissedemiyorum. Normalde bu tatil günlerini doyasıya değerlendirmek için bir dolu plan yapmam gerekirken -ki yapmıştım çok önceden- şimdi, önce bir kendimi mutlu hissedeyim de gerisi gelir diyorum.
Sanki yaşamaktan çekinir oldum. Korkuyorum elimi bir şeylere götürmekten, ürküyorum planlar yapmaktan. Oysa ne çok kitap, film, resim, puzzle, kartpostal ve keşfedilecek yeni yerler var...
Övülmekten korkar mısınız? Yani, övülmek sizi korkutur mu? Garip bir saplantı belki ama sevdiğim insanlar tarafından ya da hiç tanımadığım insanlar tarafından övülmek beni korkutuyor. Mahcubiyet durumu vardır ya hani layık olamamak ya da bir kere başkalarının gözünde kocamanlaştıysanız en ufak hareketiniz sizi bir anda parça pinçik ettirir ya, işte asıl bu durumdan korkuyorum. Hele de bugünlerde... 
Aklıma gelmişken, sevgili yazar Adem Özbay çok güzel şeyler yazmış blogum hakkında. Unutmadan kendisine teşekkürlerimi ileteyim. Okumak isteyenleri de buraya alayım.
Dün gece itibariyle, artık ben de bir Instagram kullanıcısıyım. Şu an keşifteyim ama en yakın zamanda icraata başlayacağım. İnsanlar paylaşıyor ya hani kullanıcı adlarını, bakarsınız belki ben de paylaşırım. Kimmiş bu greta kız diyenler de öğrenmiş olurlar kim olduğumu. 
Dışarıdan pek bir suskun görünüyorum ama içimde Darwin'in ispinozları uçuşuyor. Beynimdeki kanat çırpışları kelebeklerimi korkutuyor.
Ne güzel insanları kaybettik geride kalan günlerde, şimdi buruk gülümseyişler kaldı geride.
Korku, beyni felce uğratırmış, şimdilik beynim yerinde.
Her gece bir dua, hep aynısı aslında...

2 yorum:

  1. Bazen öyle olabiliyor Greta'm, insanın canı gerçektenyazmak istemiyor her ne kadar yazmak,biz blogger'ları mutlu etse de...
    Geçmişlerolsun diyorum, inşallah güzel notlarla geçersin derslerini :)
    İtiraf edeyim: Övülmek beni de geriyor! Ben de layık olamamaktan korkuyorum ve abuk sabuk şeyler zırvalıyorum, yani bir teşekkür bile edemiyorum övüldüğümde :(
    Bu arada Instagram'da da "Dus_Kizi"yim, beklerim ;))

    YanıtlaSil
  2. Umarım sınavlar iyi geçmiştir. İyi tatiller diliyorum sana Greta.
    Ben İnstagram'a bayılıyorum. Dünyanın dört bir yanındaki insanların nasıl ve nerelerde yaşadığını görmek çok hoş. Genellikle yaşadığı şehri, ülkeyi paylaşanları takip ediyorum. Blogda henüz paylaşmadım (daha doğrusu aklıma gelmedi) kullanıcı adımı ama takip etmek istersen sezereser diyerek ucundan kıyısından paylaşmış olayım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...