1 Şubat 2013 Cuma

Fotoğraflarla Geçen Hafta

Sözde, tatile girdim yoğun günleri geride bıraktım diye her gün yazı yazacaktım ama olmadı. Ben farkına bile varmadan koca bir hafta geride kaldı.
Çok dinlenebildiğimi söyleyemem ama her günüm dolu dolu geçti. Böylesi daha iyi.

Ne zamandır sinemaya gitmiyordum ve Cem Yılmaz'ın bu gösterisini de izlememiştim. Vizyona girdiği andan itibaren izlemek istediğim filmlerin en başında bulunuyordu kendisi. Ben de daha fazla vakit kaybetmeden salondaki yerimi aldım ve kahkaha şölenine bıraktım kendimi. Gözümden yaşlar gelene kadar, karnıma ağrılar girene kadar güldüm. En çok güldüğüm espriler; aynı durumdan muzdarip olmam sebebiyle, İngilizce muhabbetleri ve yemek üzerine olanlardı. Tabii, teknolojiyle ilgili olanların da yeri ayrı. Gerçekten çok keyifliydi. Hafta içi olmasına rağmen, tıklım tıklım bir salonda izlemek de ayrı bir mutluluktu. Henüz izlemediyseniz en yakın zamanda izlemenizi tavsiye ederim.

Yazdan kalma puzzleımızın başına oturduk tekrar. Ama durum pek iç açıcı gözükmüyor, bitecek gibi değil.

Size daha önce Turta'dan bahsetmiştim şurada. Ara ara gidiyorum sevdiklerimle. Bu defa da bitanecik kardeşimi tanıştırdım bu hoş mekanla. Mevsime yaraşır bir seçim yaparak bu sefer balkabalı cheesecake yedim ve normalde kabakla pek aram olmasa da çok beğendim. Yolunuz düşerse tadına bakmanızı tavsiye ederim.

Postcrossing bu hafta yüzümü güldürdü ve yollarını gözlediğim kartpostallar birer ikişer posta kutusunda ardından da kartpostal kutumda yerini aldı. Favorim, Tayvan'dan uçup gelen kelebekler :)

Ocak aynını da geride bıraktık ama ben daha bir tanecik kitabı bile bu ay okuduğum kitaplar listeme ekleyemedim. Ayın başından beri Küçüğe Bir Dondurma elimde, başucumda, çantamda ama daha kendimi kitaba ait hissetmiş değilim. Yeni yıla kötü bir başlangıç yapmış olsam da bu ayın daha verimli geçmesini diliyorum kendime.

Her daim canlı olan alışveriş tutkum yine kendinden ödün vermiyor. Bu yakaların hepsine bayıldım, en yakın zamanda bir tanesin boynumun süslemesini istiyorum.

Bir günü de dünyalar tatlısı yeğenimle birlikte geçirdik. Hiç yerine durmuyor ve sürekli oyun oynamak istiyor. O oyunlar alemindeyken tabii ben yine aşk peşindeyim :)


Bunların dışında, dün akşam transkriptim açıklandı. Yüzümü güldüren bir sonuç.

Sabah yakın arkadaşımla buluşup haftanın ufak bir değerlendirmesi ve bol dedikodunun ardından en azından haftada bir gün gitmeye çalıştığımız spor salonuna attık kendimizi. Spor da tamam olunca keyifler tam yerinde.

Yorgunluğun ardından sıcacık duşla rahatlayıp size tüm haftanın özetini geçmek üzere bilgisayarın başına kurulmuşken bir yemek molası verdim ve en sevdiğim meyve şarapları eşliğinde hafta içini sonlandırmış oldum.


Son olarak, bu hafta bize veda eden sesini çok sevdiğim Ferdi Özbeğen anısına dilek taşını bu yazıyı okuyan herkese armağan edip hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum...


2 yorum:

  1. o Puzzle ı ben de yapmıştım gökyüzü ve köprünün altındaki kısımlar gerçekten çok vakit alıyor ama güzel bir resim :)

    mustafacihandemir.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten zor bir puzzle ama bitince güzel bir şey çıkacak ortaya :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...