18 Şubat 2013 Pazartesi

Gaga Manjero


Mekan ve tadım önerilerime hiç ara vermeden devam ediyorum sevgili okurlarım.
 Gaga Manjero'nun adını ilk olarak Lulu'nun blogunda duydum ve ardından da gidilecek yerler listemin en başına ekledim. 
Lulu sangrialardan bahsetmişti ve bana da içmemi tavsiye etmişti. Ben de hiç vakit kaybetmeden sangria içmek üzere Gaga Manjero'nun yolunu tuttum.
İspanyolların ünlü içkisi olan sangria, aslında meyveli şarap kokteyli. Alkol oranı çok düşük, içimi çok tatlı. İçkiyle pek arası olmayan ve de en fazla içebildiğim içki meyve şarabıyken sangriada da aynı meyve şarabındaki tadı aldım. Hatta sangria  meyvelerle dolu olduğu için meyve şarabından daha da çok severek içtim. Sanırım içine her türlü meyve koyulabiliyor ama mevsime ve elde olan malzemeye göre bu durum değişiklik gösterebiliyor, şansımıza bizim sangrialarımız çilek ve elmayla süslenmişti.
Biz iki kişi olduğumuz için sangrialarımızı kadehte aldık ama eğer kalabalık bir grupsanız sangrialarınızı sürahide de isteyebilirsiniz. 

Gaga Manjero'ya gitmeden önce İspanyol mutfağınadan lezzetler de sunuyorlar mı acaba diye merak ederken ufak çaplı araştırmamızdan sonra menülerinde İspanyol mutfağına ait yemekler olmadığını öğrendik. Eğer öyle olsaydı sangria yanında tapas ve paella iyi gidermiş efendim.
Biz sadece sangria içtiğimiz için yemekleri nasıl bilmiyorum ama geniş bir menüsü olduğunu söyleyebilirim.


Aslında bu mekan, benim neredeyse her gün önünden geçtiğim bir yermiş de haberim yokmuş. Çünkü mekanın dışında bir tabelaları yok. Aslında bu da, kendilerine ne kadar güvendiklerinin bir göstergesi. Dışarıda hiçbir tabela olmamasına rağmen içerisi tıklım tıklım, çoğu masalar dolu, boş olanlar da rezerve. 
Tam olarak yeri de; Tunus Caddesi'nde Flat'ın tam yanı Tint Cafe'nin de hemen karşısı.
Mutlaka gidip sangria içmenizi tavsiye ediyorum.
 Herkese afiyet olsun...

6 yorum:

  1. oh oh maşallah.
    la sangria evde yapabilirsin ki.
    çok kolay. şarap portakal suyu vişne filan.
    sonra da mevsim meyveleri.
    yaz içkisi tabii.
    ve en güzel da paella ile gidiyor.
    ispanyol pilavı.
    dene onu da o da kolay.
    pilavın içine sebze istersen et tavuk balık vb.
    :)
    bir de kumanda paneli-ayarlar- yayınlar ve yorumlar'dan "kelime doğrulama"yı kaldırsanaaaa pliiiz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya sangria tarifi var internette yapacağım bir gün :)
      bir gün İspanya'ya gidersem yerim artık :)
      ben de sevmiyorum kelime doğrulamayı ama garip garip yabancı insanlar reklam gibi yorum bırakıyor hep, onu önlemek için yaptım, bunu nasıl engellerim başka yolu varsa söyle :)

      Sil
  2. gretacim ayarlarada yayinlar ve yorumlar var orada yorum denetlemeye her zaman secersen sen gormeden hic bir yorumun yayinlanmaz bu kelime dogrulama ona engel degil sadece usengeclere bir firsat olabilir sen benim yaptigimi yap bu daha iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman da mail kutum çok doluyor, onay verince tekrar gelen kutusuna düşüyor, bir de onayla uğraşmak istemiyorum açıkçası ama harfleri girmekte çok zorlanıyorsanız kaldırırım sizin için :)

      Sil
  3. Merhaba yeni bir kartpostal etkinliği başlattım, sizin de haberiniz olsun istedim. Katılmak ister misiniz?

    http://delikitap.blogspot.com/2013/02/postcard-kardesligi-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davetiniz için çok teşekkür ederim ama bana şartlar biraz ağır geldi, yani çok ince ve hoş şartlar aslında ama maalesef benim o kadar uğraşacak vaktim yok. Bir de sanırım ben zarfsız ve kartın kimden geleceğini bilmediğin postcrossing ruhunu seviyorum :) Size etkinliğinizde iyi şanslar dilerim...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...