6 Şubat 2013 Çarşamba

The Bigos

Geçen gün mekan yazıları yazmayı özlediğimden bahsetmiştim. Bahsetmek istediğim yerler hala aklımın bir köşesinde yazıya dökülmeyi bekleyedursun, ben size öncelikle henüz çok yeni yemeklerinin tadına baktığım Bigos'tan bahsedeyim.


Bigos'un adını bu aralar çok duyuyordum ve merak ediyordum, ben de daha fazla vakit kaybetmeden dün akşam yemeğinde bu mekanla tanışmış oldum.

Bigos, Ankara Bahçelievler 7. Cadde'nin sonundan sola dönünce 6. Cadde üzerinde hemen karşınıza çıkıyor. Çok büyük bir yer değil ama anladığım kadarıyla  buranın müdavimi çok fazla. Eğer çok yoğun bir saatte gittiyseniz yer bulmanız birazcık zor.


Genelde benim çok hoşlanmadığım tarzda, hafif loş ve bol gürültülü bir ortama sahip ama bunun yanında çokça içten bir mekan olduğunu düşünüyorum. Ya da ortamda bulunan insanlar nedeniyle bu düşünceye kapıldım. Sloganlarına yaraşır bir şekilde, genelde kalabalık arkadaş grupları vardı mekanda. Benim de en eski arkadaşımla birlikte burayı keşfe çıkmam ayrı bir hoşluk oldu :)


Ve gelelim asıl önemli olan kısma. Ben tercihimi, adını tam olarak hatırlayamadığım parmesanlı tavuktan yana kullandım. İşin içine peynir girince, her yemek benim için güzelleşir ama bu parmesanlı tavuğun tadı gerçekten lezzetliydi ve Bigos'a özel soslarla daha da bir lezzetlendi.
Buranın en güzel yemeği nedir bilmiyorum ama ben seçimimden yana memnun kaldım. 
Tavuk ve et yemeklerinin dışında, dürümler, sandviçler, burgerler, makarnalar, salatalar ve hatta Meksika ve Çin mutfağını da içine alan oldukça geniş bir menüye sahipler.

Dostlarınızla, yakın arkadaşlarınızla güzel vakit geçirip karnınızın da gerçekten doymasını istiyorsanız size Bigos'u tavsiye ederim.
Şimdiden herkese afiyet olsun...
:)

8 yorum:

  1. Fiyat listesi de önemli aslında, giden var gidemeyen var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatları normal aslında 15 20 liraya bir ana yemek yiyebilirsiniz.

      Sil
  2. ben adını ilk defa duydum ama güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  3. ben adını çok duyuyorum buranın son zamanlarda
    sanırım bi uğrayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman şimdiden afiyet olsun :)

      Sil
  4. Sanırım sadece Ankara'da varmış ama franchise almışlar, hadi bakalım istanbul'a da gelirse kesin giderim.
    Herkes çok övgüyle bahsetmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'da da başka şubesi yok sanırım ama franchise almışlarsa yakında yayılabilirler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...