11 Mart 2013 Pazartesi

Günaydın Et Lokantası


Günaydın'ın adını sürekli duyup da hiç denememiş olanlardım. Geçtiğimiz haftalarda  tıka basa doyduğumuz bir pazar brunchının ardından akşam hafif bir şeyler yemek için yolumuz Günaydın'a düştü. 
"Et Bizim İşimiz" sloganıyla kendine güvenini ortaya koyan Günaydın, İstanbul Bostancı'da küçük bir kasap dükkanı olarak çalışmaya başlamış ve yıllar içerisinde 1 merkez ve 36 şubeyle Türkiye'nin en iyi restaurantları 
arasına adını yazdırmayı başarmış. Mekan, 4 ayrı konsepte hizmet veriyor. Bunlar; Günaydın Et Lokantası, Günaydın Köfte Döner, Günaydın Steak House ve sadece Ankara'ya özel Günaydın Burger.

Ankara Arjantin Caddesi'nde Et Lokantası, Steak House ve Burger şubeleri birbirine çok yakın farklı sokaklarda konumlanıyor. Biz Et Lokantasına gittik ama erkek arkadaşımın çok sık gittiği gibi Günaydın Steak House, eğer et yemeyi çok çok seviyorsanız tam size göre diyebilirim. Günaydın Et Lokantası ise, ailece güzel bir akşam yemeği için tam ideal seçim.



 Ben Urfa Kebap yedim yani acısız olan, Adana ile hep karıştırıyorum bunları :) Çok aç olmadığım için böyle bir tercih yaptım ama Gavurdağ salata ve lavaş da yemeğime eşlik edince baya bir fazla yemiş oldum :)


Bu kebap da, patlıcanla harmanlanarak ve üzerinde erimiş kaşarla servis ediliyor. Adını hatırlamıyorum ama epey lezzetliydi, değişik bir şeyler yemek istiyorsanız tavsiye ederiz :)


Yediklerimizin ardından çay ve meyve ikramlarıyla yemeğimizi sonlandırdık. 
Mekan yazılarımda fiyatlardan bahsetmeyi genelde unutuyorum ama Günaydın Et, sunduğu hizmet ve kalitenin yanında diğer yerlere göre daha uygun fiyatlara sahip. Toplam iki kişi, 75 lira civarı hesap ödedik. Yani fiyatlar normal, çok abartılı değil.

Yolu Günaydın'a düşecek herkese şimdiden afiyet olsun diyorum :)

4 yorum:

  1. burayı ben de merak ediyorum, İstanbul'dayken baya güzeldi, Ankara da en kısa sürede denemeliyim, şuan çok açım ve yemekler gözümden gitmeyecek şimdi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi bakınca ben de acıktım baya :) mutlaka dene Günaydın'ı :)

      Sil
  2. Ailem memleketten ziyarete geldiğinde her şehrin en güzel yemeklerinin yenileceği yerleri çok iyi bilen abim götürmüştü bizi buraya, gerçekten hoş mekan yemekler de süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abin iyi biliyormuş cidden :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...