9 Mart 2013 Cumartesi

Kitchenette Bebek ve Filistin

Bu tavsiyeyi çok önce yazmam gerekiyordu ama bir türlü fırsat bulamadım. Şimdi fotoğrafları bilgisayarıma atmışken hazır vaktim de varken güzelce anlatayım dedim. Hem, hafta sonu nerelere gitsek acaba, diye düşünenler için de yararlı olacağını düşünüyorum :)


Aslında Kitchenette ile İstanbul'da tanıştım. Yeni yılın ilk akşam yemeği için Bebek Kitchenette'e gittik. Hafta içi olduğu için çok sakindi yani tam benlik. Üzerine bir de sıcacık dekorasyon, samimi bir ortam olunca ilk anda vuruldum bu hoş mekana. Tabii Bebek şubesinin o denize nazır konumu da bunu etkilemiş olabilir. Ama menüsünün zenginliği, etle çok arası olmayan bana karşı garsonların seçim yapmam için gösterdikleri özel ilgi ve son olarak yemeklerin lezzeti de tüm bunlara eklenince gerçekten ilk anda favori mekanım haline geldi.
İstanbul'da birçok yerde şubelerini gördükten sonra Ankara'da da Filistin Sokak'ta ve Armada'da şubeleri olduğunu öğrendim. Ardından da Filistin şubesinde soluğu aldım. Armada şubesini bilmiyorum ama Filistin şubesi de aynı Bebek'teki gibi tabii tek farkı deniz görmemesi :) Dekorasyon aynı şekilde, zevkle döşenmiş bir ev gibi, devasa kitaplıklar ise en çok hoşuma giden detay.


Gelelim asıl konuya. Kitchenette'te ne yemeliyiz? Açıkçası henüz, şu yemeği çok ünlü mutlaka  deneyin,diyecek kadar müdavimi olmadığım için böyle bir tavsiyede bulunamayacağım. Öyle bir yemeği var mı onu da bilmiyorum ama farklı zamanlarda tadına baktığım ve beğendiğim birkaç yemeği sizlerle paylaşacağım.


Et sevmediğim için her zamanki gibi ilk tercihim tavuktan yana :) Bu yemeğin adını hatırlamıyorum menüde olmayan günün spesiyaliydi. Tavukların arasında kızarmış ve tadı harika olan cips tarzı şeylerle, altında ise yoğurt ile servis ediliyor. Gerçekten lezzetli bir yemek, tavuk sevenlere tavsiye ederim.


Cafe de Paris Bonfile, kesinlikle kırmızı et sevenlerin bayılacağı bir lezzet, benim sevgilimin bayıldığı gibi :) Yanında servis edilen rokayı da öyle bir sosla sunuyorlar ki, tam ağızlara layık. 


Kitchenette Burger, böyle kocaman burgerlerle başımın dertte olduğunu daha önce bahsetmiştim. Çok büyükler, nasıl yiyeceğini şaşırıyor insan. Isırsan olmuyor, kessen olmuyor, en iyisi hiç bulaşmamak :) Ama burgerini de denemek gerekiyordu, denedik ve beğendik. Tabii böyle kocaman burgerleri yeme alışkanlığına ve becerisine sahipseniz daha bir beğenilesi ve lezzetli oluyor :)


Parmesanlı tavuk, fotoğraf flu çıktığı için hepinizden özür diliyorum ama elimde başka fotoğraf yok maalesef. Kapari ve maydanozlu sos yanında da salatayla servis edilen bu tavukları ben pek beğenmedim. Parmesana aldanıp atladım ama çok hoşnut kalmadım. Tavuklar biraz kuru olduğu için yemekte epey zorlandım ama sos ve salata çok lezzetli hem belki benim şansıma böyle denk gelmiştir, size servis edilen daha güzel olabilir :)

Şimdilik size önerebileceğim lezzetler bu kadar umarım yararlı bir yazı olmuştur. İlerleyen günlerde mekan önerilerimin devam edeceğini belirtip herkese afiyet olsun diyorum. Ağzınızın tadı hiç bozulmasın :)

3 yorum:

  1. O hamburgeri kese kese yemeye çalıştığım geldi aklıma:) Benim oğlum da çok sever orayı. Taksim şubesine gideriz genelde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da bir tek Bebek şubesine gittim ama belki ilerleyen zamanlarda Taksim'e de giderim :)

      Sil
  2. E-mail adresini göremedim, bana e-mail adresini atabilir misin?

    birazhayat@gmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...