20 Mart 2013 Çarşamba

Son trenleri de yolculadım...

Ne zamandır yaptığım resimleri paylaşmıyorum sizlerle. Şöyle içimden gelerek, isteklice resim yapmadığım içindir belki de. Demir yolu temalı bir katalog çalışmamız olduğu için sürekli trenler, istasyonlar, raylar yapıyorum. Buharlı kara bir tren çalışmak çok zor olmasına rağmen aynı zamanda da çok keyifli. Ama maalesef her resimde kara bir tren yapıp üzerine de parmaklarımı boyaya bulayıp daireler çizerek buharı tüttürmek olmuyor. Her resim birbirinden farklı olmalı. Neredeyse altı aydır demir yolu temasının dışında bir resim yapmadığım için artık epeyce bir bunaldım. Neyse ki artık çalışmanın teslim süresi bitti ve ben de son trenlerimi uzak diyarlara yolculadım. Şimdi istediğim resmi yapmakta özgürüm. Tahmin edebileceğiniz üzere epeyce bir zaman tren resimlerinden uzak duracağım :)
Neyse sevgili sanatseverler, lafı daha fazla uzatmadan son yaptığım iki trenlerimle sizleri baş başa bırakayım.
O kadar emek var ki bu resimlerde, umarım beğenirsiniz :)





6 yorum:

  1. Ellerine sağlık. İkisi de çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Sezer Hanım :)

      Sil
    2. tren yolculukları benim için çok özel greta
      neredeyse iki senedir aralıksız tren seyahati yapıyorum
      ve bu tablolar da çok güzeller
      ellerine sağlık

      Sil
    3. tren yolculuklarını ben de severim ama senin kadar fazla tren yolculuğu yapmıyorum ne mutlu sana :)
      beğenmene sevindim teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Treni görünce doğduyum yer geldi aklıma. Kelebek adında bir köydü, içeisinden tren geçerdi. Sizin sayfa adınızda da kelebekler sözcüğü geçiyor, ne hoş bir tesadüf oldu böyle.
    Merhaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten hoş bir tesadüf olmuş hoşgeldiniz bloguma :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...