15 Mart 2013 Cuma

Ve Boteco Açıldı!


Blogunu büyük bir zevkle takip ettiğim Lulu ve eşinin hoş mekanları Boteco geçtiğimiz çarşamba akşamı güzel bir davet eşliğinde Ankaralılarla tanıştı. 
Sevgili Lulu, önceden ufak ufak çıtlatmıştı böyle bir istekleri olduğundan. O andan itibaren heyecanlanıp, birçok mekan keşfedip blogunda da pek bir güzel anlatan Lulu'nun nasıl güzel bir mekanı olur şimdi, acaba ne zaman açılır, açılsın da hemen gidip denemeliyim diye düşünürken Lulu'dan açılışa özel olarak aldığım davetle neredeyse havalara uçtum. 


Benim hemen hemen her gün önünden geçtiğim bu hoş mekanın Tunalı Hilmi Caddesi Bülten Sokak'taki yerinin çok güzel olmasının yanında dekorasyonu da çok hoş. Dışarıdaki bahçesiyle yaza damgasını vuracağa benzeyen Boteco, mekana adımınızı atar atmaz sıcaklığıyla sizi büyülüyor. İçeriye geçmeden hemen yüzünüze gülümseyen bar çok hoş. İçeride bir köşede duvarda yer alan cici mi cici objeler muhtemelen Lulu'nun zevkli seçimleri. Ayrıca arka kısımda yer alan aydınlatmalar da ortama ayrı bir hava katmış. Ambiyans açısından her şey dört dörtlük. 


Tıklım tıklım olan gecede ben bloggerlara ayrılmış olan masadaki yerimi aldım. Böylece, bir anlamda da bir blogger buluşması gerçekleştirilmiş oldu. Böyle buluşmalara ilgisi olmayan ve açıkçası pek de bilgisi olmayan ben, sırf Lulu'yu kırmamak için bu açılışa katıldım. Ama tanıştığım bloggerları pek bir sevdim ve çok keyifli vakit geçirdim.

Bizlere çok hoş ikramlarda bulundular, tadına baktığım her şey çok lezzetliydi. Menülerine bakamamış olsam da anladığım kadarıyla Boteco, içkilerinizi ya da kokteyllerinizi yudumlarken yanında size eşlik edecek lezzetli atıştırmalıklarla kısa sürede sizi kendine müdavim edecek ve Ankara'nın en hoş mekanları arasına adını yazdıracak. Ama mutfağı hakkında kesin bir yorumda bulunmadan önce en yakın zamanda gidip güzelce bir ziyafet çekmeyi düşünüyorum. En çok merak ettiğim şeylerden biri de, Lulu'nun yapım aşamalarından epey bir keyifle bahsettiği kokteyller :)

Ben Instagramımı renklendiren bu içeceklere bayıldım mesela :)

Bu arada, değinmeden geçemeyeceğim Lulu o kadar hoş ve tatlı bir bayan ki, mekanlarının dışında kendisine de ayrı bir bayıldım. O koşuşturmacada bizimle tek tek ilgilenecek kadar ince ve servise dahi yardım edecek kadar mütevazi bir bayan.

Bir kez de buradan, bu hoş açılışa beni de davet ettiği için Lulu'ya teşekkür ediyor ve Boteco'ya bol müşterili bol kazançlı, her daim keyifli, nice uzun ömürler diliyorum...

6 yorum:

  1. Canım benim ne güzel yorumlar bunlar, ben de seninle tanıştığım için çok mutlu oldum. Her zaman beklerim, menüdeki yemekler de kokteyller kadar iddialı, denedikten sonra yorumlarını merak ediyorum. Bu güzel günümüzde yanımızda olduğun için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek asıl ben, beni de aranızda görmek istediğiniz için teşekkür ederim ve mutlaka geleceğim :)

      Sil
  2. tanıştığıma cok memnun oldum ıyı kı geldın
    Lulu sayesınde sahane bır arkadaş daha kazandım
    umarım devam eder boyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok memnun oldum tanıştığıma canım :)

      Sil
  3. ankaraya gelmişken ben de uğrayayım bari.. burası hakkında ne çok övgü duydum bloggerlardan..
    bloggerlara torpil var mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili blogger Lulu'nun mekanı burası, mutlaka uğratın derim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...