22 Mart 2013 Cuma

Very Cupcake


Yeni yerler keşfetmeye hiç ara vermeden devam ediyorum. Bu seferki durağım, sanırım şimdiye kadar keşfettiğim yerlerin en tatlısı, en şirini. Very Cupcake, Tunalı Buğday Sokak'ta Divan Otel'in hemen yanında kutu gibi sevimli bir cupcake dükkanı. 


14 Şubat'ta enfes cupcakelerini cupcake severlerle buluşturmaya başlayan bu hoş mekan, henüz yeni açılmış olsa da buraya bir kez yolu düşeni şimdiden kendine müdavim edeceğe benziyor. 


Çeşit açısından epey geniş bir yelpazesi olan Very Cupcake'in cupcakeleri göze hitap ettiği ölçüde damağa da hitap ediyor. Bu cupcakeler sadece hayran hayran bakıp fotoğrafını çekmelik değil, aynı zamanda da çok lezzetli.



Beş çeşit cupcakein tadına baktım ama içlerinde favorim After Eight'li oldu. Bu çikolataya zaten bayılıyorum bir de cupcake ile buluşunca enfes olmuş. Kesinlikle denemenizi tavsiye ediyorum.


Cupcakelerin lezzetinin dışında mekan o kadar güzel ki insanın her bir yerin fotoğrafını çekesi geliyor. Her bir yandan şirinlik fışkırıyor. Dekorasyon harika.





Cupcake haricinde bir de çeşit çeşit pasta süsleri satılıyor bu tatlı mekanda. Tatlıcılıkla ilgilenen, ilginç süsler arayanlar için birebir.



Bir cupcake fiyatı 6.5 lira. Eğer paket halinde çokça almak isterseniz tabii daha uygun oluyor. Sunduğu lezzetin ve mekanın hoş atmosferi yanında fiyatlar oldukça makul. Ama bu hoş mekanın tek kötü yanı, küçücük olması nedeniyle cupcakerinizi yedikten sonra hemen mekandan ayrılmanızı gerektirmesi. Çünkü bir sıra yüksek masanın etrafında sadece altı sandalye bulunuyor ve yeni gelen müşterileri bekletmemek gerekiyor. Tabii şansınıza tenha bir zamana denk gelirseniz insana mutluluk veren bu hoş mekanda  dilediğiniz kadar oturabilirsiniz :)
Hazır hafta sonuna ramak kalmışken, henüz hafta sonu planı yapmamış olan Ankaralılar için güzel bir tavsiyede bulunduğumu düşünüyor ve şimdiden herkese afiyet olsun diyorum.
Bu cupcakeler kadar renkli bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle....

10 yorum:

  1. jelibonlu cupcake çok tatlı görünüyor, mekanın dekorasyonuna da bayıldım.. ilk fırsatta gitmek istiyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar tatli bir yermis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Lulucum çok tatlı bir gün mutlaka uğra :)

      Sil
  3. tüh yaaa denk gelebılırdık aslında
    elifim sohbet de ederdik
    cok güzel bir yer bayıldım ben de ınsan kaldıkça kalmak daha cok vakıt gecırmek ıstıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek aynı gün gitmişiz ha :)
      neyse artık bir daha ki sefere birlikte gideriz Deryacım bol bol da sohbet ederiz :)

      Sil
  4. Yaaa!.. Off kuzum yaa :))
    Sırf bu yüzden Ankara'ya taşınabilirim :))
    İstanbul'da böyle tatlı dükkanlar belki vardır da ara ki bulasın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bulursam hemen söylerim sana Düşkızım :)

      Sil
  5. tatlıya olan ihtiyacım patlama yapıyor şuan

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...