24 Nisan 2013 Çarşamba

Instagram ve Ben

Instagrama bir bulaştım pir bulaştım :) İlk başlarda, fotoğraf paylaşmam sadece gezinirim diyordum ama gün geçtikçe öyle bir müptelası oldum ki, bir baktım 100. fotoğrafımı paylaşmışım geçtiğimiz günlerde. 
Bu aralar bloga çok yazı yazmamamın nedenlerinden biri de budur belki. Anlatacağım uzun uzadıya şeyler yoksa, Instagram çok daha pratik ve eğlenceli geliyor bana. Hemen çek fotoğrafı, altına bir cümle yaz ve paylaş. İşte bu kadar! :) Tabii ki blogun yerini tutamaz ama ne bileyim işte, blogtan çok daha fazla vakit geçirir oldum Instagramda. Durum böyle olunca, çoğu bloggerın da Instagram kullandığını bildiğimden artık kullanıcı adımı paylaşayım ve oradan da birbirimizi takip edelim diye düşündüm. 
Instagramda eyildrm kullanıcı adıyla boy gösteriyorum. 
Buradan tüm fotoğraflarıma bakıp takipçim olabilir, böylece aynı şekilde ben de sizi takip edebilirim.
Blogumun sağ üst köşesine de ayrıca bir link ekledim oradan da profilime ulaşabilirsiniz.
Bu fotoğraflar ve daha da fazlası için hepinizi bekliyorum :)

Instagram yaptığım resimleri daha da bir güzelleştiriyor :) İşte son çalışmam, Kız Kulesi...


Maviyi, mavi olan her bir şeyi çok seviyorum. Bunlar daha mavilerimin sadece birazı :)


Doğum günümde kendime pasta yaptım demiştim sizlere. İşte karşınızda; şeker hamurundan, tamamen kendi hayal gücümle :)


20 Mart dünya macaron gününden bir fotoğraf :)


Kitaplarım ve oyuncaklarım...


En son okuduğum kitap. Bu sıralar kitap yorumları yazmayı da çok aksatıyorum ama ilerleyen günlerde bunu telafi edeceğime inanıyorum :)


Ne de güzel poz vermiş bana boğaz...


Kartpostallarım, canlarım, onlar olmazsa olmaz :)


Milka Oreo'yu denedim sonunda, beğendim mi, beğendim galiba :)


Bulutlar; onlar hep güzel, çok güzel ve ben onları fotoğraflamayı çok seviyorum...


Ve son olarak, çatı katımdaki kediler :)

10 yorum:

  1. Instagram a uye oldum olali ben de bloga pek yazamiyorum.takipteyim efendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek ki bu konuda yalnız değilim :) Ben de senin takibindeyim Lulucum :)

      Sil
  2. ben de instagramda çok fazla vakit geçiriyorum, dur ben de ekleyim sizi :)

    YanıtlaSil
  3. Instagram'da ilk başlarda ben de bloğumu boşlamıştım kuzum ama sonra vicdan azabı duyup geri dönüyorsun zaten bloğa :)

    Bu arada ben seni takip ediyor muydum yahu?
    Ig'de de @dus_kizi 'yim ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben senin hiç blogu boşladığını götmedim kuzucum maşallah :)
      tekipleşiyoruz ya yahu unuttun mu :)

      Sil
  4. Ben de başta bu tarz yeni eklentilere direniyordum ama sardı mı sarıyor gerçekten de Greta. Hemen çek-paylaş olayı güzel gerçekten de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir yere kadar direniliyor sonra da sarıp gidiyor cidden :)

      Sil
  5. makorona bayılırım.
    benim hüünlü o.. okumustummm ..
    banada beklrim sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...