27 Mayıs 2013 Pazartesi

Gelincikler



Yoğun günlerde boyanın kokusuna ve renklerin keyifli dünyasına da epeyce bir süre ara vermek zorunda kaldım. Sonra çok özlediğimi fark edince aldım hemen elime fırçayı. Resmin hemen bitmesini istediğim zamanlarda olduğu gibi sabırsız ve aceleci davranarak hemen bir çiçek eskizi seçtim kendime. Kafamın meşgul olduğu, çok fazla yorulmadan kendimi mutlu etmek istediğim zamanlarda çiçek resimleri en büyük kurtarıcım olmuştur. Bu sefer de hemen imdadıma koştular. 
İlk başta sarı ve turuncuyla gökyüzünde yavaş yavaş dans ederken sonrasında eskizi unuttum gitti. Sonuç olarak da ortaya bu özgün gelincikler çıktı.
Güneşe başını çeviren kıpkırmızı gelincikler gibi ben de umutla diktim gözlerimi göklere.
Boyalar kadar renkli hayallerin tuvaldeki güzel yansıması gibi tüm umutların gerçekleşmesi dileğiyle...

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...