11 Temmuz 2013 Perşembe

Püskülü tut, çevir, fırlat!


Zaman ne çabuk geçiyor. Okula kayda geldiğim ilk gün daha dün gibi aklımda. Dört yıl önce o gün ağlamıştım küçücük bir sebepten, dün de yine ağladım kepimi havaya fırlatırken ama bu sefer sebebim yüreğime fazla gelen heyecan ve sevinçten...
Duygulanmamak elde değil. Kocaman amfide heyecanlı gözlerle ailemi arayıp onlara el salladığımda onların gururla bana bakıp gülen gözlerle karşılık vermeleri belki de en büyük mutluluk. Ya da diplomamı aldığım anda göz bebeklerine dolan ışıltının yanıma geldiklerinde beni parıl parıl parlatması...
En büyük gurur ise, beni bugünlere getiren canım sevdiklerimin huzurunda ayağa kalkıp alkışların en büyüğünü onlara sunmak... 
Ya kendime kattıklarımın verdiği mutluluk... Kurduğum arkadaşlıklar, edindiğim dostlar, engin bilgilerinden yararlandığım hocalar. Farkında olmasam bile bir gün bir yerlerde çok işime yarayacak olan bilgiler...
Bir telaşla başlayıp yerini büyük mutluluklara, kocaman kahkahalara bırakan günler...
Sıkılıp bunaldığım, çalışmaktan yorulduğum, uykusuz kaldığım zamanlar...
Şimdi, dört yıl boyunca birer birer zihnime eklediğim bilgilerle ve sırtıma yüklediğim bir dolu birikimle başka semalara uçma vakti...
Her daim kepi havaya fırlattığım an kadar mutlu olmak dileğiyle, hoşçakal Hacettepe, seni her zaman güzel hatırlayacağım...

10 yorum:

  1. tebrik ederim greta, sen çok başarılısın, eminim ki meslek hayatında da çok başarılı olacaksın. seni üzen şeyleri okudum, hiç kafana takma, seni güzel günler ve çok daha iyi insanların beklediğine inan, başarılar diliyorum yeni yaşamında :)

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler ömür boyu başarılar :)
    www.kiriksemsiye.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Sizin gibi bu sene mezun olan biri olarak aynı duyguları paylaşıyorum :) Tebrik ederim. Bundan sonraki iş yaşamanızda da başarılar dilerim...
    http://mustafacihandemir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. yupppiiiiiiii
    Ankara'da iş arayışın olursa yardımcı olmaya çalışırım :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. tebrikler :) her şey gönlünce olur bundan sonra da umarım :)))

    YanıtlaSil
  6. Hepinize çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. yerim seni gretam tebrikler!!!

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, ne kadar uzun zaman oldu öyle değil mi şimdi blogunu gezerken fark ettim. Bir süredir yazmaya ara verdiğim için takip edememiştim. Geç kalmışım belli ki, ama yine de tebrik ederim mezuniyetini :)

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim, yeni yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...