15 Ekim 2013 Salı

Cafe Botanica


Epey zaman önce internette gezinirken rastlamıştım Cafe Botanica'ya. Hem adı çok ilgimi çekmişti hem de fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla insanın yüzünü güldüren hoş atmosferi. Yemekleri de lezzetliymiş diye duyunca hemen ekleyivermiştim gidilecekler listeme. Kış boyunca ha şimdi gideceğiz ha yarın gideceğiz derken bir türlü fırsat bulamamıştım ama bu yaz bir alıştım pir alıştım Cafe Botanica'ya. Öyle çok sevdim ve sevdik ki, adeta bizim mekanımız dediğimiz bir yer olup çıktı kendileri :) 

Bazen hep gittiğim mekanlardan çok sıkılıyorum ve o yeni yerler keşfetme tutkum daha da bir ağır basar hale geliyor. Böyle zamanlarda ilk tercihim çok göz önünde olmayan, herkes tarafından pek keşfedilmemiş yerler oluyor. İşte Botanica tam da böyle bir yer. Tunalı'da cadde kalabalıklığından uzaklaşıp, sokaklarda hafif bir gezintiyle ulaşacağınız, hengameden uzak ama şehrin içinde huzur bulabileceğiniz çok hoş bir mekan. 


Botanica, adından da anlayacağınız üzere yemyeşil bir mekan. Çiçeklerle dolu bahçesi ve hoş dekorasyon detaylarıyla "şehrin ortasında yeşil bir mola" sloganının vurgulamış olduğu huzuru ilk anda müşterilerine hissettiriyor. 

Ben hep yazın gittiğim için her gidişimde yeşillikler içerisindeki güzel bahçesinde oturarak keyifli saatler geçirdim. Fakat iki gün önce gittiğimde artık sonbahar rüzgarları esmesi nedeniyle insanların yavaş yavaş içeride yerlerini almaya başlamış olduklarını farkettim. İçerisinin atmosferinin de en az bahçesi kadar hoş olduğunu söyleyebilirim.

Menüsü çok zengin olmasa da ben her gidişimde damak tadıma hitap eden hoş lezzetler buldum kendime. Yemeklerin lezzeti ve sunumu oldukça güzel. Ayrıca fiyatları da oldukça makul. 
Uzun uzun anlatmayayım, buyurun bakınız :)








Bir dolu yemek fotoğrafı çekmeme rağmen o insana huzur veren ortamın fotoğraflarını pek çekmemişim maalesef. Bu nedenle şuradan mekana dair fotoğraflara, menüye ve merak ettiğiniz diğer şeylere bakmanızı tavsiye ederim.

Bizim çok sevdiğimiz ve artık hem keyifle yemek yiyebileceğimiz hem de rahatça sohbet edebileceğimiz bir yer ararken aklımıza ilk gelen mekan olan Cafe Botanica'yı eminim siz de çok beğeneceksiniz. 
Şu kıymetli tatil günlerinde yeni bir yerler keşfetmek istiyorsanız bu hoş mekanı mutlaka listenize eklemelisiniz. 

 Tunalı Hilmi Caddesi üzerindeki Elizinn Pastanesi'nin bulunduğu sokaktan girince, ilk sağdan dönüp, biraz ilerledikten sonra hemen sol tarafta Botanica sizi bekliyor olacak :) Bence fazla bekletmeyin ve hemen tanışın, kaynaşın kendileriyle. 
Şimdiden afiyetler olsun efendim...

6 yorum:

  1. Bu güzel yer bilgisi için teşekkürler. Gidilesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım benim gibi siz de beğenirsiniz :)

      Sil
  2. bende listeme ekliyorum o zaman =) bu arada yemekler çok lezzetli görünüyo =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten lezzetli, şimdiden afiyet olsun canım :)

      Sil
  3. Cok güzel görünüyor en kisa zamanda gitmek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok hoş bir mekan, tadını çıkarmanız dileğiyle :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...