2 Kasım 2013 Cumartesi

Instagram ve Ben: İstanbul Halleri

Herkese merhaba. Bir tatili daha geride bıraktım ama maalesef düşündüğüm gibi olmadı ve yazacak vakit yine bulamadım. Çarşamba günü İstanbul'a döndüm ve yoğun günlerim kaldığı yerden tekrar başladı. Buradaki yaşamımdaki tek sıkıntım, derslerimin çok yoğun olması nedeniyle çok yoruluyor olmam. Ama onun dışında her şey çok güzel, keyfim yerinde. Anlatılacak çok şey biriktirdim ama bu vakitsizlikten dolayı yazamıyorum. Blog aleminde durum böyleyken Instagram'a karşı engelleyemediğim bir bağlılığım var. Sanırım, bloga göre çok daha pratik olması nedeniyle durum böyle. Yazma alışkanlığımı köreltse de şimdilik bunu umursamayarak kendileriyle mutlu günler geçirmeye bakıyorum.

Bakalım, İstanbul'daki hayatımın Instagram yansımaları nasılmış :)

Her sabah bu manzara eşliğinde başlıyorum güne. Tabii her gün bu kadar sakin ve tatlı mavilikte olmuyor deniz ama sabah sularını içen kuşlar her daim kumlarda oluyor...

Bizim burada güneş böyle batıyor. Gökyüzü neredeyse tuvalimden fırlayıp poz vermiş gibi...

Boğaziçi'nin kedileri çok yüzsüz, hiç sormadan yanınıza yanaşıp kucağınıza kuruluveriyorlar. Bana da sadece sevmek düşüyor...

Boğaziçi'nin klasik müzik konserlerinin de tadına doyum olmuyor. Charlie Siem'ın hem kemanın sesine hem de kendisine pek bir bayıldım doğrusu...

Hep buradan izliyorum İstanbul'u, gözlerim kapalı...

Karanlık çökünce de böyle poz veriyor bana...

Ben de İnci Pastanesi'nin leziz profiterolleriyle tanıştım sonunda, müdavimi olmazsam iyi...

İstanbul'daki ilk partim Halloween partisi oldu, başımda tüllü şapkam ve yüzümde pembe maskemle fütursuzca dans etmek iyi geldi...

Kahvaltı tutkum, burada da aynı şekilde devam ediyor...

Ankara'ya giderken de böyle vedalaşıyoruz İstanbul'la...

Daha fazla fotoğraf için tık tık
Hepinize fotoğraflar kadar güzel ve mutluluk verici günler dilerim...


4 yorum:

  1. Birinci fotoyu çok seviyorum. Doya doya yaşa, Boğaziçinin tadını çıkar, keyifli fotolarını da daha bol paylaş. Takipteyim, başarılar sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tüm bu güzel dilekleriniz için :)

      Sil
  2. aaay o profiteroller başımı döndürdü benim bayılırım ben onlaraa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok güzeller mmmh :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...