31 Aralık 2013 Salı

Hoşgeldin 2014!


2013'e hoşçakal demeye vaktim olmadığı için 2014'e hoşgeldin diyorum. Ama geçmiş yılın arkasından konuşmazsam da olmaz. Kısa kısa değinmeden geçemeyeceğim. 
2013'ü tek bir kelimeyle özetlemem istenirse herhalde Gökkuşağı derdim onun için. Gerçekten bir gökkuşağı kadar güzel ve renkliydi benim için ama bir o kadar da gökkuşağının ortaya çıkmasını sağlayan yağmurlar gibi bol göz yaşlı ve hüzünlü.
Hiç beklemediğim bir anda hayatımda en değer verdiğim insanla yollarımız ayrıldı. Hayal kırıklığının en uç noktasında dolandım epeyce bir süre. Ama hepsi geçti. Unutmadım ama kabullendim ve şu an yaşadığım hiç bir şeyden pişmanlık duymuyorum. Mutlulukla hatırlıyorum yaşanan güzellikleri...
Üniversiteden mezun oldum. Garip bir heyecan ve sevinç...
Mezuniyetin ardından master serüvenimin başlaması ve merhaba Boğaziçi, merhaba İstanbul!
Bir yıl önce bugün, seneye İstanbul'da yaşayacaksın bir de Boğaziçi'nde master yapacaksın deseler güler geçerdim ama şu an bu noktadayım. Aileme çok bağlı olan benin, sanırım şu yaşına kadar verdiği en radikal karardı bu başka şehirde yaşama durumu. Bu yüzden de ayrı bir özel 2013 benim için.
Bunlar geride kalan yılın en unutulmaz anlarıydı ama bir dolu ülke gezmem, tadı damağımda kalan tatiller yapmam, yeni yeni yerler keşfetmem ve yeni dostluklar edinmem de 2013'ün diğer güzelliklerinden...
Ben 2013'te çok üzüldüm, çok ağladım ama çok eğlenip çok da mutlu oldum. Ama her şeyden önce ben 2013'te büyüdüm...
2014'ten dileğim sağlıklı, mutlu, başarılı ve huzur dolu bir yıl geçirmek. Bu yılın kelimesi gökkuşağı değil sadece güneş olsun...
Herkesin yeni yılı kutlu olsun!

2 yorum:

  1. mutlu yıllar
    2014 sana sağlıkta,aşkta,sevgide,şansta,huzurda,parada bolluk getirsin
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Mutlu yıllar. :)
    Dediğin gibi 2014 güneşli bir yıl olsun. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...