20 Ocak 2014 Pazartesi

Modern Family


Hiçbir zaman, internetten çılgınlar gibi dizi izleyen insanlardan olmadım. Yargılamak için söylemiyorum tabii ki bunu. Sadece, böyle bir alışkanlık sahibi olmadım ben, çok kez denedim ama pek keyif almadığım için sürdüremedim. Fakat, işler Friends ile tanışınca tamamen değişti. Ardından, bu alışkanlığı devam ettireyim dedim ama hiçbir dizide aynı tadı bulamadım. Ben de tekrar tekrar Friends'in aynı bölümlerini izlemeye başladım. Sonra, keşfedilecek daha bir çok şey varken aynı diziyle vaktimi geçirmenin gereksiz olduğuna karar verdim. Evet, Friends çok iyi bir dizi ve yeri de hep bir ayrı olacak bende ama artık yeni bir dizinin favorim olmasının zamanı gelmişti.



İşte tam o arayış anında, internette en iyi diziler başlığı altında Modern Family'e rastladım. Öyle herkesin dilinde olan ve ilgimi hiç çekmeyen dizilerden değildi. Hatta daha önce adını bile duymamıştım. Fakat, dizi hakkındaki kısacık açıklama ve fotoğraflar çok ilgimi çekti. Birazcık daha bilgi toplayıp hemencecik başladım izlemeye.


Dizide birbirinden farklı üç aile var. İlki, başarılı oyuncu Ed O'Neill'ın canlandırdığı Jay, genç eşi ve üvey oğlunun oluşturduğu Pritchett ailesi. İkinci aile, Jay'in kızı Claire, eşi ve üç çocuğunun oluşturduğu Dunphy ailesi ve son olarak üçüncü aile ise, Jay'in gay oğlu Mitchell, partneri Cameron ve evlat edindikleri kızları Lily'den oluşan aile.




Hepsinin sorunları birbirinden farklı. Kimi aradaki yaş farkı ve üvey evladı kabullenmekle başa çıkmak zorundayken, diğeri ergenlik dönemindeki kızlarıyla baş etmek zorunda, bir diğeri ise toplumda hala eş cinsel ilişkinin kabul edilebilirliği tartışılırken bir de çocuk sahibi olmanın hayatlarına olan etkisini idare etmek zorunda.


Tüm sorunların dışında, bu üç çekirdek aile aslında tüm üyelerinin, birbirini olduğu gibi kabul ettiği ve birbirine saygı duyduğu sevgi dolu kocaman bir aileyi oluşturuyor.

Dizinin her bir bölümü yirmi dakika. Hiç sıkılmadan, çok keyifli bir şekilde akıp gidiyor. Karakterlerin hepsi birbirinden komik tipler. Başlarından geçen maceralar çok eğlenceli, gerçekten kahkahalar attıran harika bir komedi ama bunun da ötesinde her bölüm sonunda insanı hiç sıkmadan aile olmaya ve sevgiye dair öyle güzel mesajlar veriyor ki, çerezlik bir diziden çok daha fazlası haline gelmiş oluyorlar böylece. 


Sanırım geçen hafta başladım izlemeye ve bugün 24 bölümlük ilk sezonu bitirdim, ikinci sezonun üçüncü bölümündeyim. Dizi, 2009 yılında başlamış ve şu an hala 5. sezonunda devam etmekte. Emmy ve Altın Küre Ödülleri'nde birçok dalda ödül kazanan Modern Family, Obama'nın da en favori dizisiymiş.


Her bir karakteri ayrı ayrı anlatasım var fakat daha fazla spoiler içermek istemiyorum. En iyisi siz izleyin ve görün. Zaten, daha çok yazarım ben bu güzel diziyi.
 Hepinize iyi seyirler!



4 yorum:

  1. ben dizilere hiç takılamıyorum,şimdi sen yazınca bişey dürttü,ama du bakalım,sonra sonra :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de takılamıyordum, taa ki Friends ve ardından bu güzel diziye kadar :)
      Bir diziye başlamayı düşünüyorsanız, mutlaka tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Eldeki dizileri bitirince bunu edineceğim sanırım. teşekkürler. bu arada kaybolan widgetlere ve takiğ listesini geri getirmek için....

    Widgetlerime kavuşmak için ayarlarda ufak bir değişiklik yapıyor ve sonra siliyorum.
    Önce blog kumanda panelime giriyorum ve
    "Ayarlar / Temel" sayfasını seçiyorum.
    Blog adresi sekmesinde yer alan "düzenle" bölümüne tıklıyorum.
    Blog adım olan hakikivladimir'in sonua boşlk bırakmaksızın bir harf, mesela "q" harfi ekliyor ve "kaydet"e tıklıyorum.
    Hemen ardından "blog'u görüntüle"yi tıklayıp widgetlerimin yerli yerinde olduğunu kontrol ediyorum.
    Daha sonra az evvel ilave ettiğim harfi silip, eski ismimi blog adresi olarak kaydediyorum. Blogum artık eskisi gibi.

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim, şimdiden iyi seyirler :)
    Bilgilendirmeniz için de ayrıca teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...