31 Ocak 2014 Cuma

Tatile çıkıyorum! :)


Yeni yılın en büyük dileklerini sağlıktan sonra gezmek için diledim, yeni yılın ilk yazısını gezi üzerine yazdım (ki tüm yıl gezebileyim diye), yazın gezip de yazamadığım ülkeleri sırayla harıl harıl yazdım (ki ardından gelenlerle birlikte daha fazla birikmesin diye) ve taa taaam! Yarın sabah, birkaç yıldır dünyayı dolaşma hayallerimin ilk sıralarında yer alan ve çok merak ettiğim Benelux turuna çıkıyorum. Bir hafta boyunca 5 ülkenin farklı farklı şehirlerini gezeceğim. Paris ve Amsterdam, içlerinde beni en çok heyecanladıran şehirler...
Bu güzel sebepten dolayı bir hafta boyunca buralarda olamayacağım fakat seyahatim sırasında benden haberdar olmak ve gezdiğim yerleri görmek isterseniz beni instagram hesabımdan takip edebilirsiniz. 
Güzel bir seyahat geçirmem ve dönüşte tüm ayrıntıları sizlerle paylaşmak dileğiyle, hoşçakalın....

4 yorum:

  1. ayyy,imrendim,çok güzel ve keyifli beş gün olsun,gelince de etkisi uzun uzun sürsün.
    paris ve amsterdam'ı gördüm,ahh ne güzel ne güzel,tadını çıkar
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  2. İyi yolculuklar, iyi eğlenceler Sevgili Greta!

    YanıtlaSil
  3. N egüzeeeeeeeeeeeellll ohhh bizim için de gezin yiyin için :) mutlu tatillleerrr :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  4. Hepinize çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...