10 Şubat 2014 Pazartesi

Merhaba!


Tatil bitti! Keşke hiç bitmeseydi. Çok keyifli bir hafta geçirdim. Her şey çok güzeldi. Bıraksalar bir ay oradan oraya, ülke ülke gezmeye devam ederdim. 
Tatilimin çok güzel geçmesinden mi bilmem, ülkeye dönünce bir hüzün çöktü üzerime. Her gün farklı bir otelde kalıp her gün farklı yerler keşfetmek güzeldi. Tatlı bir yorgunluk var bir de tabii. Bir sürü fotoğraf çekip bir dolu not aldım fakat şu an hiç uzun uzun anlatma hevesi içerisinde değilim. Ama böyle bir fotoğraf içerisine eklediğim, çekmiş olduğum birkaç pozla yetinecek kadar da es geçecek değilim. Biraz dinlendikten sonra uzun uzun anlatacağım her yeri. Şimdilik benden bu kadar. Görüşmek dileğiyle...

6 yorum:

  1. imrendim,ben de böyle uzun uzunnn gezmeler istiyorum,merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en yakın zamanda siz de gezersiniz :)

      Sil
  2. Almanya'ya da geldin demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Köln'de bir gün geçirdim, güzel şehir :)

      Sil
  3. Oncelikle blog'unuzun cover fotosuna bayiliyorum, belirtmek istedim ^_*
    Tatil fotolarinizi ve yazilarinizi okumak micin sabirsizlaniyorum :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok teşekkür ederim, uzun zamandır değiştirmeyi düşünüyorum aslında fakat bir türlü vakit ayırmıyorum :)
      İlerleyen günlerde umarım keyifle okursunuz, benden de sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...