18 Mart 2014 Salı

Ne hayal ettiysem


Hiçbiri olmadı desem, haksızlık etmiş olurum hayallerime. Ama bazıları olmadı, diyebilirim çekinmeden. Bu bazı hayallerimi relative clause haline getirmek istesem, nasıl niteleyeceğim konusunda kararsız kalabilirim. Ama, bu aralar kurulan hayallerim, diyerek alelade basit bir cümlecik de yazabilirim elbette...
Biraz önce okuldan çıktım, Aşiyan'dan hızlı adımlarla inip Bebek sahilinde avare avare dolaştım. Tamam peki, pek avare sayılmazdım ama böyle yazınca daha bir havalı geliyor kulağa. Sonra girdim o hepimizin çok sevdiği kahveci dükkanına. Bir mocha, yanında da atıştırmalık bir şeyler... Bilgisayarımı açtım, internete bağlandım. Tam karşımda boğaz, kayıklar ve martılar...
Kulağıma taktığım kulaklığın sebebi, mekanda çalan şarkının kötülüğünden değil sadece etrafın çok sesliliğinden...
Tek ihtiyacım olan biraz yalnız kalmak ya da çok kalabalık olmak. Buna henüz tam olarak karar vermiş değilim ama şansımı ilk olarak yalnızlıktan yana kullanıyorum...
Ülkece huzurumuz kaçmış ve hayallerimiz neredeyse yok olmuşken, benim belki de şımarıklık denebilecek hayallerimin peşinde koşmam, yine, belki fazla yersiz. Keşke demek için çok geç belki ama, keşke mutlu bir ülkede daha mutlu bir ben olabilsem...
Bu hafta sonu sıradan bir Ankara ziyaretiydi yine aslında, hep çok özlediğim ailemle bol bol sarılıp öpüşüp koklaşıp, hasret gidermeceler... Ardından birtakım garip gelişmeler sonucu bir kez daha büyüdüğümü hissettim. Daha önce de hissetmiştim aslında bu hoşuma gitmeyen büyüme olayını. Ama galiba asıl sorun, büyümek istememem... İnsan büyüyünce hayalleri küçülüyor da ondan. Küçülüyor çünkü, olmadık hayallerin peşinden gitmek çocukluk geliyor insana. Benim için ise, o hayallerin hala oluru var. Ama bu sıralar sonuç hep hüsran...
Büyüdüğümü kabul etmek istemesem de, ben de biraz gerçek dünyada yaşamak istiyorum aslında, az da olsa hayallerimden sıyrılabileyim diye...
Bakarsınız belki ben de, olmayacak hayallerin peşinden gitmenin çocukluğunu anlarım biraz zaman sonra...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...