15 Nisan 2014 Salı

Bursa Kaçamağı


Geçtiğimiz pazar günü Bursa'ya gittim.


Önce Mudanya'yı gezdim, güzel havanın, denizin ve martıların tadını çıkardım.


Sonra, şehre inip Ulu Camii'yi ziyaret ettim.


Koza Han'a girip saatlerce dolandım.



Bu fincan tabaklarına hayran kaldım.


En çok bu vitrini beğendim, kendime, anneme ve kardeşime çok cici şallar aldım.


Meşhur Kebapçı İskender'in önünde uzun bir süre bekledikten sonra,


Bursa'ya gitmekteki asıl amacım olan, o leziz iskenderi afiyetle yedim.


Kafkas'tan kestane şekerlerini zulalayıp, şehrin sokaklarında avare avare dolaşıp, ufak tefek alışverişler yaptıktan sonra Güzelyalı'da güneşi batırdım ve İstanbul'a döndüm...
:)


2 yorum:

  1. Öğrenci iken her sene giderdik. Ne güzel eğlenirdik, yaşlandım mı ne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine gidersiniz, yaşlanmadığınıza eminim fakat gezmek her yaşta güzeldir :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...