9 Mayıs 2014 Cuma

Ankara'dan ailem geldi, iki günlüğüne turist oldum!

Durmaksızın yağan bir yağmur var bugün İstanbul'da. Paris'ten bin bir macerayla aldığım şemsiyem bile dayanamadı şiddetine, kırılmadı fakat anlık paraboller yaşadı. Denizde dalga, toprakta da mis gibi geosmin kokusu var bugün. Çalışma masamın üzerinde Nazlı Eray'dan Kızları Öpme Kuyruğu, iki üç tane yenilmeyi bekleyen oreo, bir de siyah çay. Arka fonda da Elthon John usul usul bağırıyor; No Sacrifice...


Bu hafta sonu kendimle baş başayım. Dışarı çıkıp şehrin kalabalığına karışma gibi bir niyetim de hiç yok. Hava da tam evde oturup keyif yapmalık!


Bu hafta sonunu kendimle geçirecek olsam da, geçen hafta sonu en çok sevdiklerimle birlikteydim. Canım ailem Ankara'dan beni ziyarete geldi. Harika bir iki gün geçirdik. Ankara'ya gittiğimde zaten misafir statüsünde ağırlanıyorum, bari İstanbul'da ben ev sahipliği yapayım değil mi? Değil vallahi, benim onları gezdireceğim yerde ben de onlarla birlikte turist oldum çıktım, sonra da hep birlikte keşfettik İstanbul'un bilmediğim yerlerini. 


Okulum ve kaldığım yer Avrupa yakasında olduğu için ben bu tarafları daha iyi biliyorum. Bu sebepten ve Anadolu yakasında gitmediğim, merak ettiğim bir dolu yer olduğundan bu sefer gezi planımızı Anadolu yakası üzerine kurduk. Hadi bakalım, ben şimdi cümlelerimi kısaltayım ve tüm ayrıntıları fotoğraflar anlatsın :)



Fenerbahçe ile nihayet tanıştık. Nasıl güzel bir marina burası, bayıldım!


Fenerbahçe'de kaldığımız yerin manzarası. Bu harika manzarayla başlayan gün nasıl kötü geçebilir ki, o küçük yelkenleri severim ben! :)


Bir değil bin tatlı huzur aldık Kalamış'tan....


Ve Kuzguncuk! Anadolu yakasında en çok görmek istediğim yerlerin başında geliyordu. Hiç kuşkusuz, en çok da beğendiğim yer oldu. Renkli binalarla süslü güzel sokaklarında o kadar çok fotoğraf çekip, çektirdim ki. Şimdi burada birkaçını paylaşsam da ayrı bir Kuzguncuk postu yazacağıma söz veriyorum :)










Anadolu Hisarı'nda Göksu Deresi ile de tanıştım bu gezi sırasında. Mütevazi bir Venedik adeta ya da Amsterdam'ın çok daha huzurlu hali.




 



Beylerbeyi, işte tam burada gezinin en can alıcı noktası başlıyor. 
Teknede gece turu, yemek ve eğlence!


Teknede felekten bir gecenin başlangıcı....


Gün batımını boğazın üzerinde izlemenin keyfi, paha biçilemez :)


Teknede yemek biraz sallantılı ama yine de çok güzel :)



Ve gece güzeli, boğaz...


Sonuç olarak, çok gezdim ve çok eğlendim. Ve pek ısınamadığım diğer yaka bu sefer kalbimi fazlasıyla fethetti diyebilirim :)
Bu güzel kaçamak için bir de buradan canım aileme öpücüklerimi yolluyorum :)
Mutlu bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle...

7 yorum:

  1. Cok güzel fotograflar. Hasret giderdim vallahi.

    YanıtlaSil
  2. şahane bi turist olmuşsun,aferin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilinçli bir turist oldum sanırım, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Acaba her turist bu kadar güzel anlatabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim, mutlu ettiniz beni :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...