24 Ocak 2015 Cumartesi

Like a flower...


Yine haykırırcasına, yine çok özlemişcesine kocaman bir merhaba blog alemi! Bilmem bu kaçıncı kez aynı girizgahı yapışım fakat şu an tarihler ocak ayının yirmi beşini gösteriyorsa ve ben ay boyunca tek bir post bile girmemişsem, söze bu şekilde başlamaya mecburum!

Nasıl özledim buraları, nasıl özledim heyecanlı heyecanlı anlatmayı ama son zamanlarda iliklerime kadar hissettiğim hayat koşuşturmacası sağ olsun, bir kere bile açamadım ağzımı...

Öncelikle 2015 çok hızlı başladı benim için. Hızlının yanında bir de sürpriz dolu demeliyim sanırım. İlk günlerde, bu yıl pek benim yılım olmayacak herhalde, derken birden hayatımın en mutlu günlerini yaşarken buluverdim kendimi. Ben bile şaşırdım bu kendini hiç hissettirmeden bir anda gelip hayatımın tam ortasına kuruluveren mutluluğa. Ama bu sefer, o kadar özel ki bu mutluluk, fazlası bana kalsın, sadece bu kadar bahsedeceğim :) Bu arada, bu mutluluk habersiz bir şekilde bana yaklaşırken, master hayatımın ilk dönemini de bitirdim. Çok sınavlı, zor sınavlı, çok ödevli, bol sabahlamalı ve çok çalışmalı bir dönemdi fakat sonuç olarak iyi bir ortalamaya ulaşmanın mutluluğu hepsini unutturdu. Tüm bunlar olurken, hayatımın belki de en stresli günlerini yaşadığım iş ortamından da biraz acılı bir şekilde olsa da nihayetinde kurtuldum, en büyük oh buna gelsin!

Tüm bu mutlulukları sırtıma yükleyip iki günce önce İstanbul'dan uçup Ankara'ya kondum ve 15 gün sürecek, aylardır hayalini kurduğum tatilimin startını verdim. Ufak tefek programlarımın dışında, hiçbir planım yok, tek isteğim bolca dinlenmek, dinlenmek ve dinlenmek...

Mesela bugün fırçayı, boyayı elime aldım ve yazının başında sizi karşılayan resmi yaptım. Uzun zamandır resim yapamamanın yanında uzun zamandır güzel resim de yapamıyordum. Fakat, bugün yaptığım bu resim, çok içime sindi, onu çok sevdim! 

Bu tatil süresince, buralarda kendimi fazlaca göstermek ve yazmak istediğim her şeyi yazmak dileğiyle, herkese benden kocaman bir iyi geceler öpücüğü yolluyorum şimdi. 
Hepimize mutlu pazarlar!

12 yorum:

  1. Merhabalar. Resim harika. Çok beğendim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Çok teşekkür ederim, benden de sevgiler :)

      Sil
  2. Şayet vakit bulunursa Ankara'da bir kaç güzel oyun izlemeli ve buraya yazılmalı ki benim gibi tiyatro aşkıyla yanıp tutuşan birinin merakı biraz giderilebilsin =) Keyifli ve huzurlu bir tatil olmasını dilerim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazdan bir tiyatro postu gireceğim, ayrıca şu an önümüzdeki günler için iki oyunun tiyatro biletleri cüzdanımdaki yerini aldı. Yani, sizin merakınızı biraz olsun giderebileceğimi düşünüyorum :) Şimdiden keyifli okumalar ve çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Resim harika. Rekler uyumlu. Kompozisyon harikulade.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, teşekkürler...

      Sil
  4. Mutlu olmana sevindim :) Pek güzel olmuş resim, eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Füsun Hanım :)

      Sil
  5. Ellerine sağlık öncelikle. Ve sonra 2015 aynen bu mutlulukla devam etsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, umarım böyle mutlu devam eder, hem benim hem de herkes için :)

      Sil
  6. Ne güzel oldu yazını okumak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlettim biliyorum ama haklı sebeplerim vardı, şimdi hepsini telafi edeceğim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...