1 Şubat 2015 Pazar

Coffee Lab

Yazılmak için sırada bekleyen bir dolu İstanbul mekanı bekleyedursun, ben sizlere henüz çok yeni keşfetmiş olduğum bu hoş Ankara mekanından, hiç vakit kaybetmeden bahsetmek istiyorum.


Şu an birçoğumuzun hayatının büyük bir parçası haline gelmiş olan Instagram sayesinde keşfettim Coffee Lab'ı. İlk olarak, şu fotoğrafta görmüş olduğunuz, bir duvarı kaplayan  ve bir dekorasyon harikası olan periyodik cetvelle dikkatimi çekmeyi başardı. Tabii, bu dekora uygun mekanın isminin çekiciliğini de es geçmemem gerekiyor.

Her ne kadar yazmaya fırsat bulamasam da, son zamanlarda İstanbul'da özellikle kahve kültürü adına birçok mekan keşfettim. Fakat Ankara'nın bu konuda İstanbul kadar şanslı olmadığı bir gerçek. Bu nedenle, Ankara'da Coffee Lab gibi mekanları görmek ayrıca mutlu ediyor beni.


Benim gözlemlerime göre, Coffee Lab, kahvede üçüncü akımı benimsemiş tatlı mı tatlı bir kahve mekanı. Kahvede üçüncü akım ne diye merak ederseniz, klübümüzün blogunda derinlemesine incelemeyle yazdığım ve tadına bakmış olduğum bir dolu yeni kahveyi anlattığım şu yazıma bir göz atabilirsiniz :) Ama kısaca, klasik kahve zincirlerinin tek düzeliğini yok edip, kahveden kişisel tatlar yakalamamızı sağlayan kahve çeşitleri olarak adlandırabiliriz. Bu doğrultuda mekan, konuklarına birbirinden değişik demleme teknikleriyle çok çeşitli kahveler sunuyor. 


Kahvenin yanı sıra ufak da bir yemek menüsüne sahip olan Coffee Lab'da afiyetle kahvelerimizi yudumlayıp tatlılarımızı yemeden önce yemeklerinin de tadına bakalım dedik ve tercihimizi Schnitzel'den yana kullandık.


Porsiyonları ilk olarak gözüme küçük gözükse de oldukça doyurucuydu. Bir dilim limon ve tereyağıyla servis edilmesi de tavuğa oldukça hoş bir tat katmış. Ayrıca, yemekle servis edilen birbirinden çeşitli ekmekler de çok lezzetliydi. Normalde ekmek yemeyen biri olarak ben bile kayıtsız kalamadım bu ekmeklerin güzelliklerine.


Yemeğimizin ardından sıra geldi en keyifli ana. Yazının başında da bahsettiğim gibi her yerde bulunmayan çok çeşitli kahve seçenekleri olmasına rağmen biz Latte tercih ettik. Fakat latte deyip geçmeyin, şimdiye kadar içtiğim en iyi latte olmasa bile benim damağımda oldukça keyifli bir tat bıraktı, çok beğendim. Mekanın konuklarına sunduğu birçok tatlı çeşidi arasından da, Sıcak Brownie ve Elmalı Turta'nın tadına baktık ve her ikisini de çoook beğendik.


Coffee Lab, bir laboratuvarı anımsatan keyifli atmosferiyle, güzel yemekleri ve tabii ki harika kahveleriyle sevdiklerinizle güzel vakit geçirmek için kesinlikle en doğru tercihlerden birisi olmaya aday. 
Dost buluşmalarının ve keyifli sohbetlerin yanı sıra, bir köşede tek başınıza bir yandan kahvenizi yudumlayıp bir yandan da bilgisayarınızla işlerinize odaklanmanız ya da ders çalışmanız için de ideal bir cafe. 


Balgat Ehlibeyt Mahallesi, Ceyhun Atuf Kansu Caddesi No:114'de konumlanan ve Çiğdem dolmuşlarının tam önünden geçtiği bu güzel mekanı bir an önce keşfetmeniz ve mutlu anlar geçirmeniz dileğiyle şimdiden herkese afiyet olsun diyorum :)


10 yorum:

  1. Çok beğendiğim bir yerdir benimde. :) dekorasyonuna bayılırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım gerçekten, harika! :)

      Sil
  2. Geçen gün klübünüzün bloguna kısaca bir göz attım. Enfes! Bayıldım.
    En kısa zamanda uzun uzun inceleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, her zaman bekleriz :)

      Sil
  3. Mekanların dekorasyonu da insanı ayrıca göz zevkinden mahrum bırakmamalı. Oradaki ambians bir fincan kahvenin tadında ayrıac bir aroma gibi etkisi oluyor.

    YanıtlaSil
  4. bende cafelerde bir temadan ziyade bir ruh ararım her zaman..
    bazıları hissettirir bazı şeyleri, ne bileyim insan çayı içerken bir başka içer.
    hakikaten bunun da tasarımını çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsunuz, Coffee Lab, bu hissi çok güzel yaşattırıyor konuklarına :)

      Sil
  5. Denemek isterim sahiden.. mama sandalyeleri de var mıydı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef :( Belki küçük Elif büyüyünce şöyle bir güzel anne kız keyif yaparsınız :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...