8 Ocak 2016 Cuma

Hard Rock Cafe İstanbul Hamburger Kampanyası


Merhaba 2016, merhaba blogum!
Geçen yıl İstanbul da Hard Rock Cafe'sine kavuştu.
Neredeyse her gezdiğim ülkede Hard Rock Cafe'ye gitmişliğim, anılar toplamışlığım olmasına rağmen, ay Türkiye'de Hard Rock Cafe'ye mi gideceğim ayol diyordum ki Hard Rock Cafe İstanbul yeni yıla özel, benim bile hayır diyemeyeceğim bir fırsatla karşımıza çıktı. 4-8 Ocak tarihleri arasında öğlen 12-15 arası hamburger ve patates kızartması sadece 3 Lira! Evet yanlış duymadınız. Benim 2 gün önce haberim oldu. Dün öğlen sınavmış, lodosmuş, yağmurmuş hiç umursamayıp soluğu Hard Rock Cafe'de aldım ve hamburgerle pek arası olmayan ben bir güzel hamburgerimi yedim. Çok mu güzeldi? Tabii ki hayır hatta kalabalıktan uzun süre sipariş beklemek ve hamburger etinin hafif yanıklığı da işin ayrı bir cilvesi. Ama Hard Rock Cafe ve sadece 3 liralık bir öğle yemeği ve de istediğiniz kadar sipariş edebiliyorsunuz. Yani kaçırılmayacak bir fırsat!
Siz de bu fırsattan yararlanmak istiyorsanız, son günü olan bu öğlen İstiklal'de Galatasaray Lisesi'nin hemen karşısında yer alan Hard Rock Cafe'ye bir uğrayın derim. Size tavsiyem eğer 12'de giderseniz çok fazla beklemezsiniz. Herkese şimdiden afiyet olsun...

1 yorum:

  1. Gidilebilir macera olsun diye fakat yalnız gidilmez mutlaka bi kafadar olması lazım insanın yanında. Maksat yemek yemek değildir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...