29 Mart 2016 Salı

Gördün mü bak 25 oldum!



Yıllarca, ne zaman şu şarkıyla yeni yaşımı kutlayacağım, diye bekleyip durdum. Nasıl sabırsız, nasıl heyecanlıydım. Sanki onlu yaşların sonunda zaman çok yavaş geçiyordu. Bir an önce yirmi bilmem ne olmak istiyordum. Sonra her şey tersine döndü. Yirmiye tırmanınca, dik bir kaydıraktan kayarcasına hızla akıp geçti zaman. Çok net bir an var aklımda. Yirmi yaşındayım. Çok mutluyum. Gece uyumadan önce sahip olduğum tüm güzellikler için şükrediyorum ve bir de düşünüyorum; yarın olduğunda bugün çok geçmiş olacak! O günden sonra her gece bunu düşündüm ve bunun üzerinden tam beş yıl geçti...

Hala hayatımın en güzel zamanlarını yaşarken, ah yaşlanıyoruz, zırvalamarı yapmayacağım elbette ama insanın hayatının en güzel yıllarının koşar adım uzaklaştığı kocaman bir gerçek. Şu an, bana kattığı tüm güzelliklere ve yaşattığı tüm mutluluklara son kez bakıp, yaptığı işten memnun olurcasına yüzüne pembe bir gülüş yerleştirip giden yirmi dördüncü yaşım hiç şüphesiz ki hayatımın en güzel yaşıydı. Belki biraz buruk başlamıştı ama hiç olmadığı kadar kararlıydı. Çok istek ve çok hedef yüklenmişti. Umut doluydu. Çok güldürecekti, kahkahalar attıracaktı. Sırtında gezdirip, yeni keşifler yaptıracaktı, yeni tatlar taddıracaktı. Hayran hayran baktırıp mest edecekti. Çok şey öğretecekti. Kesinlikle sevilecekti, sevdirecekti. Bunların hepsi oldu! Hatta daha da fazlası oldu. Yirmi dört bana, ben olmayı öğretti. Kendi başıma bir şeyler yapmayı birkaç adım daha ileriye taşıdı. Ve de en çok sevilmeyi öğretti! Ben bu güzel yaşta en büyük hayalim olan Amerika maceramı gerçekleştirdim. Hayatımın en güzel anılarını biriktirdim. Çok güzel dostluklar kazandım. Bana yirmi dört yaşında hayatımın en büyük sürprizi yapıldı. Okyanus gözlü yabancı delikanlı sırf benim için okyanusları aşıp yanıma geldi. En büyük travel hayallerimden olan cruise tatilimi gerçekleştirdim. Bu tatil sırasında, okyanus üzerinde, okyanus gözlü yakışıklı bana biz olmayı teklif etti. Bana sevilmeyi hiç hissetmediğim kadar hissettirdi. Beni hiç kimsenin mutlu etmediği kadar çok mutlu etti. Sevdim, çok sevildim, çok mutlu oldum!

Kendime güvenin ve cesaretin de bulutlara yükseldiği yaştı yirmi dört. Canımdan çok sevdiğim ailemle fikir ayrılıkları yaşadığım, kararlı olduğum ve asla vazgeçmediğim bir yaş. Az resim yaptığım, çok okuduğum, az yazdığım, çok tiyatroya gittiğim, çok yediğim, çok içtiğim, çok eğlendiğim, çok yürüdüğüm, çok yüzdüğüm, çok güldüğüm, çok sevdiğim, en çok da sevildiğim yaş!
Tüm bu anlarda bana eşlik eden, hayatıma yeni giren, hep var olan, unutulmaz anılar biriktirmeme katkı sağlayan ve yaşamımı daha da güzelleştiren herkese kocaman teşekkürler ve öpücükler benden!

Şu an ilk anlarını yaşadığım yeni yaşımın üzerimdeki en büyük hissiyatı, büyüdüğümü hatta büyümekten de öte olgunlaşarak büyüdüğümü hissetmem.

Bugün ben yirmi beş oldum. İlk defa ailemden ayrı bir doğum günü kutluyorum. Pastamı kendim yaptım, çiçeklerimi kendim aldım. Kendimi yirmi beşin kollarına bırakıp dileklerimi diliyorum. Hep sağlıklı ol yirmi beş, mutlu,huzurlu, sevgi dolu ve tüm hayallerimi gerçekleştirmem için bana hep destek ol yirmi beş. Seninle bir dolu güzel anı ve mutlu ana imza atmak dileğiyle...

4 yorum:

  1. Mutlu yaşlar :) Hep mutlu & sağlıklı ol,
    hoş geldin 25 :)

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu yaşlara :)
    25 sana uğurlar getirsin :)

    YanıtlaSil
  3. Çok ama çok güzel bir yaş olsun! Kocaman öpücükler!

    YanıtlaSil
  4. Biraz geç kalmış olsam da hepinize çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...