17 Eylül 2016 Cumartesi

Akyaka Nadir Usta'nın Yeri



Akyaka yazımda bahsettiğim gibi Akyaka'da Azmak kenarında birçok balıkçı var. Biz tercihimizi Nadir Usta'dan yana kullandık ve oldukça memnun kaldık. Hangisini seçerseniz seçin, eminim ki enfes manzara ve nehir keyfi hepsinde hemen hemen benzer olacaktır fakat önemli olan lezzet ve hizmet.


 Nadir Usta'nın balıkları çok lezzetli ve taze. Ben ilk defa sinarit balığının tadına burada baktım. Sinarit, etle beslenen yırtıcı bir balık türü aslında, her denizde de yetişmiyor. Büyük ve doyurucu bir balık ama lezzetli olması için mutlaka ızgara olmalı, denemenizi tavsiye ederim. Ben aslında çok balık seven bir insan değilim balık yerine meze eşliğinde rakımı yudumlamak çok daha keyif veriyor bana. Eğer balık yiyorsam da balığın tadını iyi almak adına, mezeyle karnımı çok doldurmam. Bu nedenle sinaritin yanına eşlikçi olarak sadece karides güveç ve salata seçtim. Karides, şimdiye kadar yediklerim içinde en güzellerinden biriydi sanırım. 
Harika manzara eşliğinde hayatımın en huzurlu yemeklerinden birini yedim burada. Suyun insanı rahatlatan sesi, ördeklerin vak vaklamaları ve teninizi yalayıp geçen rüzgar... 
Akyaka'ya yolunuz düşerse bir uğrayın derim, şimdiden herkese afiyet olsun!

1 yorum:

  1. geçen yaz akyaka maden iskelesinde kaldım nefis bir yerdi yaaaa. bi se seni görmek ne güzeeel :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...